Turizam računa na domaće turiste kada mjere popuste

Domaći turisti ne mogu spasiti turističku sezonu u Hrvatskoj, jer je njihov udjel u ukupnom prometu u zadnje dvije rekordne godine bio oko 12 posto, ali turizam na njih svakako računa kada popuste mjere zaštite od koronavirusa, izjavio je ministar turizma Gari Cappelli

Luka Stanzl/PIXSELL

Domaći turisti ne mogu spasiti turističku sezonu u Hrvatskoj, jer je njihov udjel u ukupnom prometu u zadnje dvije rekordne godine bio oko 12 posto, ali turizam na njih svakako računa kada popuste mjere zaštite od koronavirusa, o čemu odlučuje civilni stožer, izjavio je ministar turizma Gari Cappelli.

– Za domaće turiste smo uvijek pripremali neke posebne projekte. Ove je godine to trebao biti Tjedan odmora vrijedan i tzv. Cro kartica s popustima. To ništa nije bilo vezano za doba korone, jer smo ih pripremali puno prije nego se zaraza otkrila u svijetu, kazao je Cappelli odgovarajući na pitanja novinara uoči užeg kabineta Vlade.

Pritom je najavio da će se Cro karticu sada redefinirati i sigurno pokušati na neki način iskoristiti da služi svrsi u Hrvatskoj, i to ne samo na moru i u restoranima, nego da se koristi po cijeloj zemlji i za razne ponude, čime se jača domaća turistička potrošnja i prihodi.

– Bit će jeftinije, pogotovo privatni smještaj, koji će sigurno za turističku potražnju biti važniji u dijelu gdje se gleda kako biti u boljoj izolaciji, kvalitetniji i bliži pristup prirodi s manje kuća u okolini i slično, kazao je Cappelli na temu smanjenja cijena u turizmu, ističući da su u sličnoj poziciji i kampovi.

– Imamo planove za marketinške aktivnosti u slučaju popuštanja mjera i otvaranja objekata te smo jučer dali zadatak da HTZ u roku 14 dana pripremi prijedloge što ako se dogodi da primjerice iz Austrije žele i mogu doći turisti, ili iz neke druge zemlje koja nam je blizu. Tu ćemo svakako pokušati iskoristiti prednosti te blizine i mogućnost dolaska automobilima i autocestom. Znači, ako vidimo da se granice počinju otvarati ili slično, mi ćemo na tim tržištima u roku 14 dana biti spremni za marketinške aktivnosti, zaključio je Cappelli.