STIGLA PRVA FINANCIJSKA IZVJEŠĆA: Evo tko je do sada najviše potrošio na kampanju

Prva financijska izvješća, čiji su sastavni dijelovi izvješća o donacijama, o troškovima i o iznosu cijene za medijsko oglašavanje, svi sudionici izbora za Hrvatski sabor bili su dužni podnijeti sedam dana prije izborne nedjelje

Prva financijska izvješća, čiji su sastavni dijelovi izvješća o donacijama, troškovima i iznosu cijene za medijsko oglašavanje, svi sudionici izbora za Hrvatski sabor bili su dužni podnijeti sedam dana prije izborne nedjelje, dakle do ponoći 27. lipnja.

Tako je na dosadašnju promidžbu najviše, 8,4 milijuna kuna, potrošila Restart koalicija okupljena oko SDP-a. Od dopuštenih 15 milijuna (1,5 milijuna po jedinici), Restart je na promidžbu u deset izbornih jedinica u Hrvatskoj potrošio 8,4 milijuna, najviše u 7. i 8. jedinici (po milijun kuna). HDZ-ovi izborni troškovi u deset jedinica u Hrvatskoj iznose 7,1 milijuna kuna, a najviši su (873 tisuće) u 8. jedinici. U 11. izbornoj jedinici, u kojoj bira dijaspora, troškovi su pola milijuna kuna. Izborni troškovi Domovinskog pokreta Miroslava Škore iznose 1,8 milijuna kuna, Mosta 750 tisuća kuna, a koalicije Možemo! 400 tisuća kuna.

I dok Restart koalicija prednjači po troškovima, HDZ je prvi po iznosu dobivenom od donatora, više od 1,7 milijuna kuna. Restart koalicija od donatora je dobila 283 tisuće kuna, Domovinski pokret Miroslava Škore od donatora je dobio 190 tisuća kuna, Mostu su donatori uplatili 44 tisuće kuna, a koaliciji Možemo! 65.200 kuna.