Hrvatski startupi pobudili interes Amazona, Applea i Microsofta

Najveća svjetska priredba potrošačke elektronike - CES bila je uspješna za hrvatske startupe
robotMarko Prpić/PIXSELL

Najveća svjetska priredba potrošačke elektronike – CES, koja se tradicionalno priređuje svake godine u Las Vegasu, bila je uspješna za hrvatske startupe, piše Večernji list, a prenosi 01portal.

Ove godine, vjerojatno nikad brojnija reprezentacija hrvatskih startupa sudjelovala je na iznimno utjecajnoj izložbi. Pred svjetskom su publikom proizvode iz hrvatskih radionica predstavile startup tvrtke: Orqa, Sportreact, Iron Bull i Codelab, Zuluhood, Growa i Hiroma Design.

Ukupno je na CES-u tako bilo, dakle, sedam hrvatskih startupa željnih proboja na globalnu scenu. Hrvatski mladi poduzetnički timovi su jedni od 800 startupova iz svijeta koji su izlagali na Eureka Parku, za koji je apliciralo više od tri tisuće novih kompanija, no mjesta je bilo samo za najinovativnije. A kako izvještavaju iz Hrvatskog telekoma, tvrtke koja, kako kažu, snažno podupire startup scenu te u dugoročnoj strategiji tvrtke žele postati i pravi startup akcelerator, neki startupi izazvali su pravi interesito onih najvećih – Amazona, Microsofta i Applea.

Na CES-u su ove godine sudjelovala četiri pobjednika Idea Knockouta, regionalnog natjecanja kojeg organizira Bug uz partnerstvo s HT-om:, dok je Zuluhood također bio natjecatelj na Idea Knockoutu.

Aktualnom pobjedniku, startupu Sportreact odlazak u Las Vegas bila je prva prava prilika za predstavljanje pred tehnološkim novinarima, investitorima i distributerima iz svijeta te su upravo oni privukli mnoštvo potencijalnih investitora uključujući Amazon, kazuju iz HT-a.

Orga i Iron Bull, već su bili na CES-u no, odlučili su to ponovno učiniti, dok je Codelab kao lanjski pobjednik, ipak CES vidio prvi puta, jer je lanjsko događanje zaustavila korona pandemija.

A svi oni, kako tvrdi HT, uspješno su privukli pažnju potencijalnih investitora, od Applea do Microsofta. Budući da je CES prije svega sajam hardvera, tako su i hrvatske uzdanice bile one koje uz inovativni softver imaju i opipljiv proizvod, piše novinarka Večernjeg lista Tanja Ivančić.

Aktualno
Gospodarstvo
Hrvatska