Brendiranje Moslavine nastavljeno radionicom u Popovači
U Vinskom dvoru u Popovači održana je radionica za izradu brend strategije Moslavine sa zainteresiranim turističkim dionicima s područja grada i okolice.
– Nadam se da će i ova naša aktivnost uroditi plodom i da ćemo zajedno dočekati da i naš kontinentalni turizam zauzme važan segment u gospodarstvu Republike Hrvatske. Za turističke dionike, ali i jedinice lokalne samouprave on donosi određene prihode i određenu aktivnost te nova radna mjesta i veći broj gostiju. Mislim da za to preduvjete imamo, poručio je u svom obraćanju gradonačelnik Josip Mišković.
Podsjetimo, izrada brend strategije Moslavine dio je međuteritorijalnog projekta suradnje pod nazivom “Turizmom razvijamo područje”, kojeg provodi LAG Moslavina uz šest partnera – kontinentalnih LAG-ova.
– Činjenica je da na području Moslavine već imamo istaknute brendove, a ovim projektom napravit će se korak dalje. On će sve dionike ujediniti i osnažiti. Ponuda na području Moslavine je raznovrsna, ali svi smo svjesni toga da nije organizirana. Dakle, cilj ovog projekta je da u konačnici dobijemo alate koji će nam koristiti da turistima pružimo kvalitetniji doživljaj. To je u prvom redu web stranica, potom karta područja i brošura te slogan i logo s kojima ćemo nastupiti na tržištu, objasnio je član Upravnog odbora LAG Moslavina Janko Kezele.
Naposljetku, radionice s turističkim dionicima nakon Kutine i Popovače, održat će se još u Garešnici, Čazmi i Ivanić-Gradu.