U Sisku započela zimska škola robotike i gaminga

Tehnička škola Sisak, uz potporu Sisačko-moslavačke županije, i ove godine tijekom zimskog odmora učenika u Regionalnom centru kompetentnost Tehničke škole Sisak provodi 4. Cool School zimsku školu robotike i gaminga na kojoj ove godine sudjeluje 54 učenika viših razreda osnovnih škola iz Siska i okolice.
Početku održavanja 4. Cool School zimske škole robotike i gaminga nazočio je župan Ivan Celjak.

Sisačko-moslavačka županija
– Čestitam učenicama, učenicima, njihovim roditeljima koji su se odlučili na gaming i robotiku kroz Cool School Tehničke škole Sisak. Čestitam ravnatelju i svim djelatnicima škole na ovom sjajnom projektu koji iz godine u godinu pokazuje sve veći interes. Važno je da učenici kroz Cool School ne uče samo teorijski dio već i praktični te da im to bude zanimljivo. Tako razvijaju ljubav prema obrazovanju, ali i samoj Tehničkoj školi što znači da bi se mogli odlučiti upisati upravo tu školu. Želimo da im škola bude zanimljivo mjesto na kojem će razvijati vještine i sposobnosti te usvajati nova znanja na jedan njima prihvatljiv način. Učenike osnovnih škola treba upoznati s mogućnostima naših srednjih škola, u ovom slučaju Tehničke škole Sisak koja je Regionalni centar kompetentnosti za elektrotehniku i računalstvo što joj daje komparativu prednost u odnosu na druge tehničke škole u Hrvatskoj, istaknuo je župan.
Interes za ovogodišnju Cool School zimsku školu robotike i gaminga ponovno je bio ogroman.

Sisačko-moslavačka županija
– Na zimsku školu robotike i gaminga nastojimo primiti sve učenike koji se prijave. Djeca se od 24. do 28. veljače svaki dan od 9 do 13 sati bave robotikom ili gamingom, ovisno što su odabrali. Na robotici prvi se dan slaže robot, a ostale dane polaznici se bave programiranjem robota i raznih aplikacija vezano za njih, dok učenici koji pohađaju gaming uče stvarati svoje prve igrice. Polaznici su većinom djeca koja nemaju neko veliko predznanje u području robotike ili gaminga te puno njih kasnije postanu naši učenici što nam je izuzetno drago, rekao je ravnatelj Tehničke škole Sisak Davor Malović.
Županija predvodnica obrazovanja za gaming i robotiku
Glavni cilj održavanja radionica je poticanje kreativnosti, kritičkog razmišljanja te razvoj praktičnih i digitalnih vještina, ali i zainteresirati učenike za upis strukovnih zanimanja, u ovom slučaju za tehničara za razvoj video-igara te tehničara za robotiku. To su obrazovni smjerovi koje u Hrvatskoj provode jedino srednje škole s područja Sisačko-moslavačke županije. Tehnička škola Sisak program tehničar za razvoj video-igara provodi od školske godine 2019./2020. kao prva škola u Hrvatskoj s tim programom, a od prošle školske godine kao prva škola u Hrvatskoj provodi obrazovni program tehničar za robotiku. Na području Sisačko-moslavačke županije je i druga škola koja u Hrvatskoj provodi program tehničar za razvoj video-igara, Srednja škola Novska koja program provodi od školske godine 2020./2021.

Sisačko-moslavačka županija
– Znamo da je ulaganje u učenike i naše mlade najbolje i najisplativije, to je ulaganje u našu budućnost. Zato se Sisačko-moslavačka županija odlučila na ulaganje u obrazovni sustav, bilo da se radi o infrastrukturi, opremi ili sadržaju. S obzirom na to da to da ćemo za skoro vrijeme infrastrukturu urediti na najvišoj mogućoj razini s opremom, u narednom razdoblju planiramo ulagati u sadržaj, u razvoj postojećih programa, a tražit ćemo i nove programe, zaključio je župan te dodao da zahvaljuje ravnateljima škola i profesorima koji ulažu dodatnu energiju i samostalno razvijaju postojeće programe te tako dodaju novu vrijednost i novo znanje našim učenicima.