Ovo su trenutno najpopularnije mobilne aplikacije
Nije tajna da koristimo svoje mobilne uređaje preko svake mjere, a nova studija to i brojčano potvrđuje i otkriva da je svjetska populacija u prošloj godini provela 3,8 bilijuna sati gledajući u pametne telefone, piše Novi list.
Tradicionalno godišnje izvješće o stanju mobilnog ekosustava i aplikacija, koje izrađuju analitičari kuće App Annie, pokazuje da su tijekom prošle godine korisnici diljem svijeta proveli na svojim mobitelima više vremena no ikad prije.
Prema podacima prikupljenima na deset najvećih i najrazvijenijih tržišta, prosječni je korisnik prošle godine svakoga dana na svojem mobitelu proveo 4,8 sati, što je rast od 30 posto u samo dvije godine.
Najviše ovisni o mobitelima su korisnici u Brazilu, Indoneziji i Južnoj Koreji koji su na njima u prosjeku provodili više od 5 sati , dok je u Njemačkoj i Francuskoj to još uvijek nešto ispod 4 sata. Nije iznenađenje da trend prate i Amerikanci koji su prošle godine proveli prosječno 4,1 sat dnevno na mobilnim uređajima, više vremena nego što su proveli gledajući TV (3,1).
– Televizija polako umire jer mobilni uređaji nastavljaju rušiti rekorde u gotovo svim kategorijama – utrošeno vrijeme, preuzimanja i prihod, rekao je Theodore Krantz, izvršni direktor App Anniea.
Sve intenzivnije korištenje mobitela osjetilo se na gotovo svim tržištima. Naime, broj preuzimanja aplikacija porastao je za 5 posto u godinu dana. Korisnici su preuzeli 230 milijardi novih aplikacija, a na one koje se naplaćuju su potrošili 170 milijardi dolara, odnosno 19% više nego u 2020. godini. Naravno, nabujalo je i tržište oglašavanja u mobilnim aplikacijama, i to za 23%, pa sada vrijedi 295 milijardi dolara, a u skladu s trendom je i mobilno igranje, na koje je prošle godine potrošeno 116 milijardi dolara, piše Večernji list.
Porast vremena koje se provodi uz mobilne aplikacije uglavnom dolazi od najvećih i najutjecajnijih servisa. Čak sedam od svakih deset minuta provedenih uz mobitel otpada na društvene mreže, komunikacije i foto/video aplikacije. Najveći rast prošle godine bilježe YouTube i nezaobilazni TikTok, čiji su korisnici (izvan Kine), u odnosu na prošlu godinu proveli 90 posto više vremena u aplikaciji.
Najviše preuzimanja u svijetu zabilježio je TikTok, čiji ubrzani rast pogoni većinom mlađa (Gen Z) generacija korisnika, a slijede ga Instagram, Facebook, WhatsApp i Telegram. Ako se gleda potrošnja korisnika u financijskom smislu i tu prednjači TikTok, a slijede ga YouTube, Tinder i Disney+.
U broju mjesečno aktivnih korisnika i dalje dominira Facebook, čije su četiri aplikacije na vrhu ove ljestvice (Facebook, WhatsApp, Messenger i Instagram), a iza slijede Amazon, TikTok, Telegram, Twitter, Spotify i Netflix.