Kutina ugostila prvu radionicu na temu turističkog brendiranja Moslavine

Izrada brend strategije Moslavine dio je međuteritorijalnog projekta suradnje pod nazivom "Turizmom razvijamo područje", kojeg provodi LAG Moslavina uz šest partnera - kontinentalnih LAG-ova
brendiranje moslavineGrad Kutina

U Kino dvorani Doma kulture održana je prva u nizu radionica za izradu brend strategije Moslavine sa zainteresiranim turističkim dionicima s područja grada Kutine.

– Tijekom 2020. godine pokrenuli smo mnogo projekata kako bismo unaprijedili infrastrukturu i dobili kvalitetan sadržaj u našem gradu. Sada je u tijeku izrada brend strategije koja definira Moslavinu kao jedan brend, a sa svojim bogatim potencijalima trebamo ju učiniti prepoznatljivom i drukčijom od ostalih, rekao je u svom obraćanju prisutnima gradonačelnik Zlatko Babić.

– Apsurdno je da Moslavina nije jedinstveni turistički brend jer stranim turistima prvi pojam destinacije je država, zatim turistička regija ili brend pa tek onda grad. Strani gosti ne vide naše nevidljive županijske i gradske granice, važan je samo kvalitetan sadržaj, doživljaj i priča, nadodala je direktorica Turističke zajednice grada Kutine Ivana Grdić.

Izrađivač strategije – Studio SIZE, upoznao je sudionike radionice s projektom brendiranja Moslavine, a provedbom aktivnosti nastojat će se izdvojiti i definirati najvažnije turističke atrakcije regije, osmisliti način njihove promocije te potaknuti lokalne dionike na sudjelovanje u promociji i prezentaciji područja u cilju što bolje marketinške komunikacije usmjerene prema potencijalnim posjetiteljima.

Naposljetku, izrada brend strategije Moslavine dio je međuteritorijalnog projekta suradnje pod nazivom “Turizmom razvijamo područje”, kojeg provodi LAG Moslavina uz šest partnera – kontinentalnih LAG-ova.

Događanja
Grad
Hrvatska
Kutina
Sisačko-moslavačka županija