Brendiranje područja i razvoj turizma novi je projekt LAG-a Moslavina

Lokalna akcijska grupa “Moslavina” predstavila je u prostorijama Gradske vijećnice Grada Kutine svoj nadolazeći projekt brendiranja Moslavine i razvoja turističkog sektora.

U sklopu spomenutog projekta, LAG planira izraditi strategiju Moslavine, kojom bi se definirala područja i način zajedničke promocije ove regije. Kako bi se objedinila trenutna turistička ponuda, a ujedno i na jedno mjesto okupili ponuđači turističkih sadržaja s obzirom na to da se navedeno područje proteže kroz čak tri županije, u ovom bi im se naporu pridružile, također Lokalne akcije grupe Baranja, Srijem, Međimurski doli i bregi, Virovitički prsten i Papuk. Tijekom provedbe projekta, s partnerima bi se provodile zajedničke aktivnosti poput studijskih putovanja u svrhu razmjene iskustava i edukacije te promocije turističke ponude.

Na sastanku su uz gradonačelnika Grada Kutine i predsjednika LAG-a “Moslavina” Zlatka Babića sudjelovali i načelnici, gradonačelnici i direktori turističkih zajednica s područja Lokalne akcijske grupe, koji su došli do zaključka kako je ponajprije nužno udariti temelj za buduću zajedničku suradnju donošenjem takozvane Brand strategije. Takav sporazum, osim što bi potaknuo užu suradnju, imao bi za cilj jačanje prepoznatljivosti Moslavine kao turističke regije na dobrobit svih dionika, a u financiranje izrade potrebnog strateškog dokumenta uključili bi se načelnici i gradonačelnici s tog područja.

Po završetku sastanka, okupljeni su posjetili izložbu “5. likovni trijenale Moslavine”, koja je otvorena u Galeriji Muzeja Moslavine Kutina.

[media-credit name=”Grad Kutina” align=”aligncenter” width=”640″][/media-credit]

Grad
Hrvatska
Kutina
Ostalo
Sisačko-moslavačka županija